Polish Afrikaans Albanian Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bulgarian Catalan Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Georgian German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh

OSDonate

Podoba Ci się nasza strona? Postaw nam piwo! :)

Kwota:

 

Po niezbyt udanym oblocie z gumy i drugiej, tym razem pomyślnej już próbie z silnikiem 980kV postanowiłem dodać Machowi trochę prędkości poprzez wymianę silnika na model 2200KV i zastosowanie znacznie mniejszego śmigła (6x4 vs 8x5).

W takiej konfiguracji model faktycznie dostał nieco wigoru i zasłużył sobie, żeby w końcu zrobić mu jakąś sensowną maskę silnika. Ogólnie właściwości modelu może nie są zbyt oszałamiające, zgodnie zresztą z oczekiwaniami (dolnopłat, profil płasko-wypukły, mała cięciwa płata, małe powierzchnie i wychylenia sterów), ale przyznać trzeba że lata on całkiem poprawnie.

 

TEST fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek
  fot.G.Filipek

Publikowane tutaj materiały i zdjęcia stanowią własność ich autorów, nie mogą być kopiowane oraz wykorzystywane bez ich zgody.
Strona niekomercyjna.