plafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaptrorusrskslesswsvthtrukurvicyyi
Typ: akrobat
Rozpiętość: 1.43 m
Długość: 1.27 m
Powierzchnia skrzydła:
30.8 dm2
Waga do lotu: 3300 g
Obciążenie płata: 101 g/dm2
Napęd: Magnum XL-61RFS
Śmigło: 12x6, 12x7, 13x6
Profil: NACA0014
Właściciel: Grzegorz Filipek (model sprzedany)

Model firmy CM-Pro z Chin zakupiony w Wimarex’ie. Kadłub laminatowy z wręgami ze sklejki oraz sklejkowym mocowaniem podwozia. Skrzydła konstrukcyjne balsowo-sklejkowe. Ster kierunku na systemie linek stalowych. Ster wysokości na popychaczu Y składanego z rurki węglowej i końcówek ze stalowego drutu. Waga do lotu wskazywana przez producenta na opakowaniu trudna do osiągnięcia. Przy montażu wymagał wielu poprawek, a najbardziej istotna to laminowanie mocowania podwozia. Zdecydowanie najgorszy element tego modelu poprzez zastosowanie do niego sklejki „prosto ze skrzynki po pomidorach”. Łamało się przy pierwszym mniej delikatnym podejściu, odpadały golenie, a sam model wyglądał wtedy jak „ryba w trawie”– smutny widok.

Tematy pokrewne


Extra 330L pokazuje brzuszek.
Widok lekko z góry.
Prezentacja podwozia.
Extra 330L z profilu w locie poziomym.
Start przy dużym bocznym wietrze.
Podejście do lądowania... Jedno z wielu.
"Puszczać już ? Puszczać ?"
... i poszła jak z procy.
Debata nad wychyleniami lotek i sterów.
Lekkie pchnięcie do startu...
Koślawy start.
Jedno z ładniejszych ujęć tego modelu.

Publikowane tutaj materiały i zdjęcia stanowią własność ich autorów, nie mogą być kopiowane oraz wykorzystywane bez ich zgody.
Strona niekomercyjna.