Polish Afrikaans Albanian Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bulgarian Catalan Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Georgian German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh

OSDonate

Podoba Ci się nasza strona? Postaw nam piwo! :)

Kwota:
Typ: akrobat
Rozpiętość: 1.43 m
Długość: 1.27 m
Powierzchnia skrzydła:
30.8 dm2
Waga do lotu: 3300 g
Obciążenie płata: 101 g/dm2
Napęd: Magnum XL-61RFS
Śmigło: 12x6, 12x7, 13x6
Profil: NACA0014
Właściciel: Grzegorz Filipek (model sprzedany)

Model firmy CM-Pro z Chin zakupiony w Wimarex’ie. Kadłub laminatowy z wręgami ze sklejki oraz sklejkowym mocowaniem podwozia. Skrzydła konstrukcyjne balsowo-sklejkowe. Ster kierunku na systemie linek stalowych. Ster wysokości na popychaczu Y składanego z rurki węglowej i końcówek ze stalowego drutu. Waga do lotu wskazywana przez producenta na opakowaniu trudna do osiągnięcia. Przy montażu wymagał wielu poprawek, a najbardziej istotna to laminowanie mocowania podwozia. Zdecydowanie najgorszy element tego modelu poprzez zastosowanie do niego sklejki „prosto ze skrzynki po pomidorach”. Łamało się przy pierwszym mniej delikatnym podejściu, odpadały golenie, a sam model wyglądał wtedy jak „ryba w trawie”– smutny widok.

Tematy pokrewne


Extra 330L pokazuje brzuszek.
Widok lekko z góry.
Prezentacja podwozia.
Extra 330L z profilu w locie poziomym.
Start przy dużym bocznym wietrze.
Podejście do lądowania... Jedno z wielu.
"Puszczać już ? Puszczać ?"
... i poszła jak z procy.
Debata nad wychyleniami lotek i sterów.
Lekkie pchnięcie do startu...
Koślawy start.
Jedno z ładniejszych ujęć tego modelu.

Publikowane tutaj materiały i zdjęcia stanowią własność ich autorów, nie mogą być kopiowane oraz wykorzystywane bez ich zgody.
Strona niekomercyjna.